Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-10, 11:05   #18
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Et alternativ til Yasmin p-pille

Jeg skal ikke si for sikkert, men ut fra det jeg har lest, så er den generelle anbefalningen at man helst kun skal fortsette med Diane tre fire sykluser etter oppnådd ønsket effekt. Jeg har ikke lest det noen steder om Yasmin.
Det er jo også en nyere p-pille, så sjansen for at den er snillere mot kroppen er jo der.
Jeg skal nok lese meg litt mer opp om det.
Søk litt på nettet om Yasmin; erfaringer i diverse forumer, uavhengige uttalelser, i felleskatalogen og sånn, så får du et litt mer grundig grunnlag til et eventuelt valg om å bytte

Og, ja, er det noen som vet om det er avgjørende å begynne med Yasmin på første blødningsdag? Jeg hadde ikke råd til dem i denne omgang, og er midt i mensen nå. Kjedelig å skulle vente i enda fire uker, liksom.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat