Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-10, 15:33   #55
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Noen som så nyhetene nå i kveld?

Da jeg var yngre ble jeg sykt kvalm av svin, og klarte rett og slett ikke å spise det! Faren min har det litt sånn han også, men for min del har det gått over.
Jevnt over foretrekker jeg storfe når det kommer til rent kjøtt, bortsett fra bacon og ribbe.

Jeg må jo tillegge at jeg fullt ut respekterer folks valg enten de blir vegetarianere eller veganere eller råveganere eller what ever, men det er jo mye mer jobb for å få i seg nok fett og proteiner, f.eks, og det er det ikke alle som er klar over.
Jeg har ei venninne som er veganer, og spiser mye rått, men hun har både hypothyerose, melke- og glutenintoleranse. Det er joggu ikke lett! Men det som er litt gøy er jo at hun ofte rådfører meg når det kommer til kosthold, og er veldig opptatt av fett og proteiner og rett sammensetning. Men jeg misunner henne ikke all den jobben det er å sy det sammen sånn at det fungerer tilfredsstillende for henne, samtidig er jeg imponert over innsatsen hun legger for dagen. Da vi var yngre var vi jo begge utvettige veggiser som levde mye på pasta, ris og frukt, hun ble radmager og jeg ble tjukk .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat