Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-05, 21:30   #6
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Jeg har nå snakkt med en venninne som hadde dette for en tid tilbake. Hun er alternativtrapeut, og anbefalte at ravensara olje kan brukes direkte på utslettet, og i tillegg smøre med ren aloeveragele.
Hun fikk også lysbehandling som hun synes hjalp godt (dette fikk hun etter den akutte fasen når det bare vedvarte og synes det hjalp).

I tillegg, så er jo dette noe som kommer når en er sliten og immunsystemet er dårlig. Så all immunstimulerende midler er jo godt i tillegg til vitaminer, mineraler, riktig mat, og turer i naturen, gi seg selv rom for å slappe av, og stressmestring.

(PS hun hadde ravesaraolje i sortementet dersom du vi ha og ikke får tak i,- bare å sende meg en PM)

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat