Da er man snart ferdig med slankingen, som forøvrig har gått som en drøm, nå kommer utfordringen med å holde seg der..... Jeg SKAL klare det! Det er bestemt allerede. Begynte 10. august ifjor og har siden den tiden tatt av rundt 35 kg, så nå er jeg nede i 85. Føler jeg har vært veldig heldig, uten noen form for bivirkninger eller problemer overhodet. Her har det bare rast av. Tok meg en pause i Desember og tillot meg å prøve diverse "mat" fra den gamle livsstilen. Det ga meg absolutt ingenting! Satt der bare å tenkte at jeg like godt kunne spist som jeg gjør nå. Men som sagt, snart er den "lette" delen over. Nå skal jeg holde meg der. Har kjøpt boka til torkil "etter slankekuren" noe jeg tror kommer til å være til stor hjelp for meg. Vet jeg kommer til å slite med et variert kosthold, for jeg syns det er dritkjedelig å lage mat. Men satser på at det går. Må bare takke Torkil som kom med kuren! Kan ikke huske sist jeg hadde det så bra med meg selv. Alle rundt meg sier jeg stråler! Hehehe.... Ønsker alle som er på/er ferdige lykke til. Dette klarer dere!