Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-10, 18:25   #900
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

I dag er det nøyaktig 1 år siden jeg startet opp med ED
Og selv om jeg de siste dagene har vært heeeelt ute å kjøre i forhold til dietten, så har jeg et vekttap på 25,5 kg.
Hvis jeg greier halvparten av dette tallet i løpet av 2010, er jeg mega-fornøyd.
Vet jo at vektreduksjon tar lengre tid etter som en nærmer seg målet, og akkurat nå er det viktigere for meg å få med meg hodet på denne endringer. Brukte jo 24 år på å nå "toppen", så at det tar noen år å bli kvitt dem er jeg fullstendig inneforstått med.

Tickeren min blir forøvrig ikke oppdatert før på mandag = min veiedag, og da håper jeg at jeg slipper å justere den opp til over 90 igjen....... men vi får se

Kjempebra

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat