Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-10, 20:18   #10
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Vanskelig å få "sunn" sjokolade ut på markedet?

Hei,
Xylitol kalles også for bjørkesukker, da det oftest framstilles av hemicellulosen, Xylan, i bjørkeved. Xylitol finnes også i frukt (f.eks. plommer, jordbær, bringebær) og grønnsaker (f.eks. blomkål).

……aaaaaaaah, sentral Amerika eller noe sånt, lykke til… Da bør du i så fall ha gode kunnskaper om ikke bare om området, språket og kulturen, hvordan næringslivet fungerer, godt nettverk, forstå kunden og markedet, lokale lover og ikke helt offentlige ”lover” osv, osv… Eller man kan være helt naiv og hoppe i det med begge beina og ha en mikroskopisk sjanse for å lykkes. Ikke det at jeg skal være så negativ men jeg har tross alt vært gründer i Asia. Sånne prosjekter tar som oftest mye tid, sånn ca 24 timer 7 dager i uka…
Lykke til…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat