Sv: Vanskelig å få "sunn" sjokolade ut på markedet?
Opprinnelig lagt inn av arkine, her.
Kan jo hende denne dama vet hva hun gjør da ,,og har tydlig pågangs mot ,fordi om du strevde ,ikke sikkert hun må streve på samme måten ,eller ser det som strev
så ta ikke motet fra folk,, men at byråkratiet er vansklig , det tror jeg nok
Trodde ikke det var et påbud om å hoppe og heie på alt som blir postet her inne, og det var i alle fall ikke i mime tanker å ta motet fra noen, Jeg bare ekstremt realist da jeg har erfaring med det å bygge opp en bedrift i utlandet. ..og når vedkommende sier h*n skal satse i
Sitat:
sentral Amerika eller noe sånt
da virker det ikke særlig gjennomtenkt. ...og i tillegg spør vedkommende
Sitat:
Er det stor sjangs for at dette kommer ut på markedet?
For en nordmann å lage en slik sjokolade som skal selges til il sentral-Amerikanske markedet mener jeg er tilnærmet et urealistisk prosjekt, særlig på bakgrunn av den infomasjonen som er lagt uther på forumt. Dersom vedkommende er fra Senral-Amerika, kan språket, kulturen, kan lage sjokolade, kjenner næringslivet og bedriftskulturen, har et stort nettverk, kjenner lover og regler eller kan betale for bistad, kjenner kundemarkedet og er stinn av gryn for dette prosjeket vil koste og allid mer enn budsjettert, etc etc. så er det vel alltids en mulighet.
...som sagt jeg ta av meg hatten for de som vil prøve, selv har jeg beina på jorda og jeg er er realist... og dersom det å være realist er negativt så gjerne for meg!
|