Sv: Et litt morsomt luksusproblem med klær
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
da det stort sett bare var håpløse plagg på plus size-avdelinger
Det største problemet med plus size-avdelingene i mine øyne er at klærne er så himla uformelige. Det er i hvert fall en ulempe for de av oss som er store, men fortsatt har former (rund er da en form? ). Overdeler som sitter løst under bysten får meg til å se gravid ut, overdeler som har en "delelinje" midt over bysten gir meg grannytits (sånne.. uformelige, som er dytta oppi en førkrigsmodell-BH).. For ikke å snakke om at de buksene som passer rundt lårene, gjerne er enorme rundt livet.
Så nei, savner ikke de avdelingene...
Kom forresten på en shoppingrunde for litt tilbake. Var på kjærestetur i London og tok turen innom Notting Hill. Så verdens kuuleste jakke i et vindu der og tenkte "shit, den passer aldri - og hvis den passer, så er den garantert for dyr!"
Hihi. Den passa. Og hadde en såpass hyggeligpris at Voffemannen sa "Kjøp den! Det er den kuuleste jakka du har sett noen gang!"
Frk. Sofie, du kommer hit, du også! I mellomtiden kan man jo dagdrømme litt.. Hvilken butikk på Nordby var det forresten? Det høres jo ut som en veldig smart butikk!
|