Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-10, 10:05   #16
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kroppsfasonger

Opprinnelig lagt inn av Max, her.

Her er en link om Trinny & Susannah:

http://www.dailymail.co.uk/femail/ar...ypes--you.html

Oi! Takk! Endelig fant jeg en kroppsfasong som stemmer sånn nogenlunde godt med min, det hadde jeg egentlig gitt opp for lengst . De morfe-kroppstypene blir alltid helt feil, men her fant jeg faktisk min, som jeg er nå i alle fall . Nemlig the Goblin . Men det hadde vært verre for ca tjue kg siden, gitt. Da hadde jeg nok ikke funnet meg selv her heller.

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Er det en god eller dårlig ting å ikke ha noen av de fasongene?

Ja, nemlig ...! Som jeg skriver over her, da hadde jeg, som vanlig måttet smekke sammen opp til flere. Det er liksom den komboen av brede skuldre, raus byste, bred rygg, men ellers spedbygd i lemmene og nesten latterlig lange bein som stikker ut av noen smale, guttete hofter . Men det ser jo ut til at det skjuler seg noen slags former under der .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat