Tråd: Vanndrivende
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-10, 10:26   #10
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vanndrivende

Legen din er jo en fornuftig kar . Jeg ville i hvert fall tatt det opp med han!
Tror jeg har skrevet om det før, men mormor døde relativt ung (64 år) med ekstremt stor overvekt av vann, og hele tiden hadde alle antatt at hun bare var overvektig. Morfar bele satt på nutrilett av legen sin , fordi han la på seg mange kg på kort tid, etter en kollaps ble han grundig undersøkt, og det viste seg at det var kun vann, og ble satt på vanndrivende, han gikk tilbake til normalvekt på kort tid. Jeg tror de til og med tappet vann av beina hans, som på det verste så ut som tømmerstokker! Stakkars tynne lille mannen ... Så dette bør du ta på alvor! Skjønner averasjonen mot å bli satt på enda flere medisiner, men om akupunkturen har så kortvarig virkning, så kan det muligens være noe å vurdere i en overgang? Det er jo ikke sikkert dette er en varig tilstand, men noe som kan stabiliseres over tid?

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat