Tråd: Vanndrivende
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-10, 13:43   #12
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Vanndrivende

Er denne stikkedamen "bare" en stikkedame eller er hun noe annet i tillegg?
Sånn som at min Stikkedame er fysioterapeut og jeg har en sykepleierkollega som også er utdannet akupunktør.

Jeg ville som sagt ha tatt tak i dette litt fort. Tenk om det er noe som kan gjøres noe med og kan endre mye i livet ditt? Eller om det skyldes noe man ikke skal gå med for lenge...... Sett i sammenheng med at du ser gult i tillegg etc etc.

Merkelig lege forresten, Photo måtte ha 24- timers måling etter forventet BT- økning pga medisiner, mens du blir avskrevet med stress???

Edit: og etter å ha lest svaret ditt om leveren etc i en annen tråd: KOM DEG TIL LEGE og krev ordentlig utredning. Skriv ned alle disse tingene vi har snakket om/du har fortalt om og KREV å bli tatt alvorlig!!!
Trenger ikke være noenting som helst alvorlig, men det skal man jammen meg være sikker på før man slår seg til ro med!