Noen som kan få meg på rett spor?
Hei.
Trenger sårt til litt hjelp. For ett år siden gikk jeg ned ca. 12 kg med å spise lite karbo og trene 5 dager i uka. Etter vektnedgangen fortsatte jeg å trene mye, men tilførte det meste av karbo i kostholdet mitt igjen. Det gikk superfint, og vekta var stabil. I sommer startet jeg på skolen igjen, og sammen med 3 små barn, egen bedrift og skolearbeid, ble alt for mye for meg.Jeg orket ikke å trene, og fortsatte å spise like mye som jeg gjorde når jeg trena mye, og kanskje mer siden jeg er en sukker junkie når jeg er sliten. Ergo alle 12 kg er på igjen, og jeg føler meg helt jævlig mildt sagt.... Nå har jeg startet opp å trene igjen, ca 3-5 dager i uka. Problemet er at jeg ikke klarer å styre meg i matveien.
Nå MÅ jeg bare skjerpe meg, og komme i gang, for jeg orker ikke og ikke passe i mine klær lenger.
HVA skal jeg satse på? Lurer på å starte opp med 1 ukes rensekur for å få en kickstart og motivasjonen på rett spor. Kanskje blir jeg kvitt sukkersuget i løpet av den uka? Men etter det aner jeg ikke hvordan dagene mine bør se ut. Noen som kjenner seg litt igjen, og har gode tips til en despeat, overarbeidet 31 åring? 

|