Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-10, 10:25   #121
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Februarskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

Da er lunsjen fortært, det var fantasktisk godt !!!! Det viste seg at det var kjørvel-suppe jeg hadde kjøpt, ikke fennikel-suppe. Brukte posen med ferdigkuttede grønnsaker, tilsatte vann og en kraftterning med kylling, lot det koke ca 10. min, kjørte det med stavmikseren til litt grov konsistens, krydret med litt pepper og muskatnøtt. Beste suppa jeg har smakt på lenge

I posen med grønnsaker befant det seg: Purre, løk, hvitkål, grønn selleri, og kjørvel.

Dette skal jeg garantert kjøpe mere av.

Dei er gode på dette med suppe her i landet, Solange!
No skulle vi kanskje ha laga ein marstråd? Men eg ser grotingeling skreiv her framleis, så då gjer eg det same.
Det var rimeleg bra med vind her i går ja! Men trur det hadde roa seg bittelitt innan det nådde nord-Belgia i går. Men det var likevel fascinerande styrke på vinden! Flaggstengrene framfor huset stod jo i bananbøy!
Eg har siste veka bestemt meg for å kutte fullstendig ut vin og sjokolade (eg har ete litt 86% av og til), og no ser det omsider ut til at kanskje vekta har byrja å gå nedover igjen. Har stått fast sidan før jul. Men når eg vegde meg i dag tidleg var eg ein kilo lettare enn sist tysdag! Om det så er vatn, får det så vere, det kjennest bra ut i alle fall!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat