Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-10, 13:38   #11
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Huhei!

Dere? Er det noen som vet sånn ca hva et glass/en pakke med johannesbrødkjernemel koster? Og, noen som vet hva det heter på engelsk? Tenkte jeg skulle se om jeg ikke fikk tak i det via internett (eller er det ikke lov å innføre?)

Mener jeg betalte ca 70 kr for et glass Johannesbrødkjernemel (også kaldt Nestargel (apotek) )

På engelsk heter det: "Locust bean gum" eller "carob gum", "carob powder" brukes også.
På tysk heter det: Johannisbrotkernmehl.

Kan bruke fiberhusk som erstatning i noen oppskrifter - funket i alle fall fint i vaffelrøre

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat