Sv: Egenkomponert lavkarbo
Takk for svar nok en gang.
Er motiverende å lese det du skriver. Hadde min første treningsøkt i dag etter en og en halv uke med full stopp pga sykdom. Fyttigrisen det var tungt ja, men men, godt å komme igang igjen også. Det er hovedsaklig styrketrening jeg driver på med, også litt intervaller.
Vil si jeg er nokså flink på treningsbiten.
Jeg for min del har jo fatisk merket helseeffekten av denne måten å spise på før jeg merket vektnedgangen. På en måte er det fint, på en annen måte er det jo litt kjipt at vekta står stille, men jeg har nok gått ned ca en halv kilo den siste uka, men igjen, det svinger nokså heftig her. Hehe. Føler nå jeg har badet nokså godt i fett, kanskje jeg skal fokusere litt mer på proteinet igjen. Frukt og melk tror jeg i allefall jeg bør droppe. Foreløpig kommer jeg nok til å spise meiereiprodukter, men kanskje droppe nøtter. Vil så gjerne se at dette kan funke på vekta også. Men, kroppen forandrer seg ja, får mer muskler, blir kanskje litt strammere.
Skal prøve å skrive litt i journalen om hva jeg spiser til daglig, så kan jo noen kanskje ta en titt og kommentere litt.
|