Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-10, 15:57   #2
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hoppe fra atkins til ketolyse???

Jeg tenker at du kanskje burde vurdere generell lavkarbo/Lindberg frem til du er ferdig med sykehusopphold. Da kan du spise lavkabro, men har lov til litt mer karber og mindre fett.
Jeg har kjempegod erfaring med å få servert ketolysemat på sykehus, andre sliter bigtime, så det kan være lurt å legge seg på en lavkabrolinje som tillater litt varierende mengde karber.

Så kan du heller ta fatt på ketolyse når det er over. Det blir nesten bare som å fortsette Atkins induksjon, så kan du jo bruke sykehusoppholdet til å lese deg opp på ketolyse. Den boken er heldigvis på svært forståelig norsk for oss som sliter litt med engelsken!