Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-10, 11:29   #80
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Opprinnelig lagt inn av MiniMe74, her.

Jeg kjøpte varer fra Netrition.com for mange uker siden. Først så ble varene mine feilsendt til en fyr i England!!! Mannen var så snill og sendte meg en mail der han gå beskjed om at han hadde fått varene. Netrition lovet så å sende varene på nytt, men nå begynner det å ta veeeeeldig lang tid. Mistenker at de har blitt stoppet i tollen
Hvor lenge måtte dere vente på varene Netrition?

Hilsen snart- MiniMe

Vel, pakke bestilt 29. november har jeg enda ikke fått. Erstatningspakke sendt fra Latham, new york, 19.februar var i Norge 20 februar med forventet leveringsdato 23.februar. Siden da har den ligget i tolla i Oslo ...jeg måtte sende dem masse papirer på bestillingen og hva jeg hadde betalt. Det har blitt godkjent men ligger enda i tolla *stønn*. En dag fra USA og halvannen uke fra Oslo til meg...forventet mottaksdato 4.3 står det i dag. Lørdag sto det 1.3, så jeg har ingen forhåpninger.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat