Sv: Er jeg på riktig spor?
Det er jo bare å lese bakpå yoghurten hvor mange karbo det er. For at ketolysekuren skal virke skikkelig, er det viktig med mye vann og mye grønnsaker. Står i boka og torkil har også skrevet det her.
Det beste, etter min mening, er jo å følge en kur, for hvis du setter sammen mange lavkarbo kurer, kan det virke mot sin hensikt. Med for mye fett og for mange karbo
Jeg spiser feks egg og bacon til frkokost
kyllingsalat med ost, agurk, salat, løk og balsamicodressing til lunsj
kjøtt/fisk/kylling med fet saus og brokkoli/blomkål til middag
Jeg spiser bacongull når jeg skal skeie ut litt. I følge karboene går det helt fint, men er mye salt som binder vann og noen reagerer litt på det. Samme som at noen reagerer på å drikke lightbrus og andre ikke. Er ikke alltid bare karbene som skal stemme, må også se hva som kan stoppe vektnedgangen til DIN kropp
Jeg holder meg på 10-15 karbo hver dag, men veier ikke alt jeg spiser. Jeg får i meg karbo fra grønnsaker og noen fra saus. Det er grønnsakene du helst skal få karboene fra For selvom du kan spise en bit sjokolade på katolysekuren uten å gå over karboene på en dag, så er det sukker og annet som kan tukle med vektnedgangen. Jeg drakk vin forrige fredag og spiste et par små kjeks, gikk ikke over karobene (mulig litt med vinene) men det tok meg FEM dagen før vekta gikk nedover igjen.

|