Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-10, 16:45   #15
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Mindre matlyst etterhvert?

Opprinnelig lagt inn av hansola, her.

Jeg veide 127 kg før min kostomlegging. Og utgangsvekten har jo veldig mye å si for nedgangen i antall kg.

Ikke alltid dessverre... Jeg begynte på 132kg/bmi ca 51 , altså ekstrem overvekt på mine stusslige 160cm.
Jeg har ikke slanka meg noe særlig før, kun noen måneder( 2x4mndr) på ketogen kost før, så ikke noe særlig ødelegging av tidligere slankekurer.. Men det går tregt, kan ha med at jeg har ME og i tillegg lett stresser, er mye på sykehus med minstejenta mm hvilket er en stressfaktor siden sykehus er som kjent et oppkomme av høykarbomat.

Jeg startet i slutten av mars 09 og har gått ned 20kg. Det går tregt i forhold til noen, men det er helt på gjennomsnittet av vekttap om man ser på majoriteten. Det er nemlig ingen automatikk at man går kjappere ned om man er ekstra overvektig...

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat