Sv: Mindre matlyst etterhvert?
Hei! var spennende å lese om deg hansola. Må si jeg er virkelig imponert. Må være så deilig å følge et enkelt og greit program. Men selv er jeg egentlig litt redd for fettinntaket skjønner du, da jeg ikke vil at kaloriinntaket mitt skal bli for stort. Hva ligger du på i kalorier om dagen?
Jeg er ikke overvektig, men vil gjerne ned de siste kiloene (det var 2 kg for en uke siden, nå 7 kilo etter store utskeielser, som jeg forøvrig angrer GRUSOMT på). I tillegg spiser jeg ikke så mange måltider om dagen, så var bra å lese at dette ikke ødela forbrenningen min Men tror du at jeg vil gå ned ved å spise så store mengder fett og så lite karbohydrater når jeg ikke er overvektig, eller vil dette bare føre til at jeg egentlig går opp i vekt?
Forresten, når det gjelder proteininntaket ditt har jeg lest flere steder at det skal beregnes ut fra kroppsvekten din minus antall kilo fett på kroppen. I tillegg kommer jo mengden an på hvor aktiv du er. I og med at du spiser såpass mye ost, egg, fløte o.l er det ikke sikkert at du får i deg alt for lite proteiner. Jeg får egentlig i meg for mye proteiner om dagen ved å spise normale mengder! Har du prøvd å regne det ut?
|