Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-10, 22:57   #25
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i ketose! Frustrert!

Opprinnelig lagt inn av Majken, her.

Photobscura

Hva mener du jeg gjør feil da? Kankskje noen råd til en nybegynner?

Er i ketose da, så må ha gjort noe riktig?

Det var da voldsomt så fete store typer nicket mitt var i, da .
Jeg tenker litt sånn at dersom man oppgir en gitt kostholdsfilosofi så har man lest boka, eller i hvert fall satt seg litt inn i prinsippene . Du har fått flere lenker her, så det er bare å sette i gang å lese hvilke matvarer som er tillatt på atkins induksjon. Du skal dessuten ha i deg tjue gr kh de første par ukene, ikke spiser nøtter, kunstig søtning er forsåvidt tillatt, men kakao-produkter er ikke det, så barer utgår. Du kan spise opp til 110 gr ost hver dag (bortsett fra ferskoster som cottage cheese), to spiseskjeer fløte ELLER rømme. Og du skal spise når du er sulten, til du er behagelig mett, og væskeinntaket ditt bør ligge på minst et par liter. Du kan spise liberalt med fett, særlig det mettede; rødt kjøtt med tydelig marmoreing, bacon, egg, meierismør, etc. Håper det ga deg en grei pekepinn.

Det som er veldig dumt med aktins er at den siste og viktigste boka hans ikke finnes på norsk. Kun en veldig veldig dårlig oversettelse fra en eldre utgave, hvor mye av det viktigste er utelatt, så om du er stø på engelsk vil jeg anbefale deg Atkins New Diet Revolution fra 2002.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat