Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-10, 06:25   #3
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo generelt - hvordan enklest lære seg å unngå for mye fett hvis for mye ka

Margarinprodukter bør du holde deg unna. Å blande fett og karbohydrater er nok mest uvettig når det er snakk om enkle sukkerarter, så jeg ville uansett ha kasta alt som er i nærheten av margarin på båten, og her i huset er alt som heter Vita-produkter bannlyst.
Fett kan dessuten være med på å dempe blodsukkerstigninga.
Kokt havre (store flak) har dessuten lav gi.

Jeg vil anbefale deg å lese litt mer, det ser ut til at du fint kan legge deg på noe egenkomponert, eventuelt Fedon uten c-måltider. Men les deg opp litt! Boka ''Bedre uten brød'' av Lutz er super, denne tråden er en kjempefin innføring i egenkomponert.
Om du ligger opp mot søtti gram kh så skal du i pripippet ikke behøve å spise mindre fett. Du behøver ikke å trykke i deg fett heller. Jeg spiser omtrent null karbo, men jeg trykker ikke i meg fett, men spiser mat som er naturlig fet, og steker i meierismør.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat