Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-10, 08:51   #23
Sommerglad
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 27
Sommerglad er på en erverdig vei

Sv: Mindre matlyst etterhvert?

Okey, kanskje jeg burde prøve å øke kaloriinntaket mitt da. Men som sagt er jeg normalvektig, og kroppen trenger "egentlig" ikke å gå ned, men det er for at jeg skal komme til min idealvekt, hvor jeg var før jeg la på meg. I tillegg føler jeg meg så mye bedre på dette kostholdet enn før med mye karbohydrater. Derfor er jeg litt redd for å spise for mye kalorier også, da dette med lavkarbo er vektregulerende. Tror jeg kanskje må være litt streng, men selvfølgelig, jeg må være mett og ikke bli helt ekstrem. Men at jeg må tenke både karbohydrater og kalorier. Jeg trodde også at så lenge man lever på såpass lite karbohydrater, så er ikke mengden mat, antall måltider man spiser, kaloriene o.l. så vesentlig, da man har en helt annen forbrenning enn hvis man spiser lavkalori og mye karbohydrater. Eller har jeg misforstått?

Beklager det med skriften, kom nær en knapp på dataen i går, så alt er kjempestort på min skjerm, men den blir tydeligvis ikke det når jeg poster innlegget. Håper denne skriftstørrelsen er bedre

Sommerglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat