Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-10, 09:43   #77
kristinem
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 12
kristinem er på en erverdig vei

Sv: Katta på lavkarbo

Det blir nok ikke noe lavkarbo på pusen her med det første. Han nekter å spise noe særlig annet enn tørrfor, men slikker sausen av våtfor. Tunfisk er det eneste han vil ha som ikke er kattemat. Gir han som regel dyrlegefor til kastrerte katter, men han hopper av glede de gangene dyrlegen er stengt, vi har glemt å kjøpe mat og han må få butikkmat - han blir helt rabiat hvis han hører det rister i en tørrforboks (dyrlegematen kommer i pose).
Min pus får en melkeskvett i blant - tror ikke han tar så mye skade av det. Han er født på gård, og fikk melk før han kom til oss også. Men det er bare en gang i uka eller noe da. Han er utekatt og fanger både mus og fugler om sommeren, men nå som det er så mye snø er han mest inne eller på verandaen så det blir lite jakt av det. Han får også komme og gå som han vil, men katteluke skal jeg ikke ha. En venninne har det, og katten drar med seg levende mus inn støtt og stadig - nei takk. Om sommeren står verandavinduet oppe så lenge vi er hjemme så da kan han klatre inn hvis vi sover eller noe, men nå er det lukket så han må vente til vi våkner - men han er blitt veldig god til å bråke skikkelig på verandaen så vi våkner av det..

__________________


kristinem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat