Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-10, 09:52   #301
anette76
Medlem

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 49
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Skjønner at det er vanskelig når sulten gnager i kroppen Kristinem..Jeg merker iallefall at jeg blir sulten til de samme tidspunktene hver eneste dag nå
Jeg har lagt meg til en vane å ha en liten boks med mandler i veska , og gjerne noen ostebiter, bruker helst Babybell osten ( de små røde).
Hvis jeg blir sulten så har jeg ett godt alternativ for hånden og det metter faktisk overraskende godt!

En typisk dagsmeny for meg er :

Frokost : Egg i en eller annen variant med grønnsaker. ( eggerøre med laks ved siden av , omelett med skinke eller bacon)

kl 10 spiser jeg noen biter med stangselleri med magerost på.

Lunsj kl 12 spiser jeg salat med mye godt i Gjerne skinke, reker eller så steker jeg noen kyllingbiter , oliven , fetaost , paprika,agurk og sukkererter. Evnt. pizzasnurrer eller middagsrester.

kl 15 spiser jeg litt igjen..en 0,0 yoghurt med litt nøtter..

Middag spiser jeg fisk , kylling , kjøttdeig etc i en eller annen variant med grønnsaker oppi..Har blitt veldig glad i å lage en alt i en form og ha i ovnen.

Kvelds blir det 2 oopsier eller osteknekkiser med pålegg , gjerne tunfisksalat , kjøttpålegg , brie eller avocado.

Så som dere ser så spiser jeg ofte
Ikke hver eneste dag jeg spiser kl 10 lenger, for jeg er så mett etter frokost Men kl 15 spiser jeg hvertfall litt. Da er det mye lettere å motstå fristelser i butikken når jeg skal handle.

Ellers trener jeg 3-4 dager pr uke. De dagene jeg trener hard styrke passer jeg på å få i meg alle måltidene Og hvertfall litt nøtter! Veldig riktig fett for kroppen tror jeg.. Jeg trener hard styrke 1 dag pr uke , litt lettere styrke den andre gangen og 2 spinningtimer i uka. Her skal man komme i form til Birken ja .

Håper det ga deg litt svar Victory Hva dette tilsvarer i kalorier vet jeg ikke men det er ikke så altfor mye tror jeg. Og ikke mange karbene heller.

Sist redigert av anette76 : 05-03-10 kl 09:57. Årsak: litt skrivefeil gitt ;)
anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat