Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-10, 10:41   #30
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i ketose! Frustrert!

Med så normal BMI kan det hende det tar lang tid å gå ned de kiloene, for en del er disse siste kiloene de som går tregest. Men for all del, du kan gå ned de fort. Men jeg synes dog 5kg til påske fra nå av er et heftig mål!

Ellers har du bare holdt på noen dager, ikke stress, se på vekta om noen uker om den går ned.

Jeg får ofte ikke utslag på ketosestixen, kun hvis jeg drikker lite( dvs ikke tisser 4-5 ganger i løpet av en time). Og jeg er i ketose, det vet jeg, men urinen blir utvannet. Dessuten har ikke den stixen og fargeutslag noe å si, det er om man spiser riktig og går ned i løpet av en viss tid som teller. Ikke la deg styre av fargen, da kan det hende du stresser og i allefall står stille.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat