Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-10, 11:14   #303
Victory
Seniormedlem

Victory sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Alder: 48
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Tusen takk for fin oversikt Anette! Vi spiser igrunn ganske likt ser jeg, og ligger omtrent likt med treningen også. Jeg trener nesten hver dag, så lurer på om jeg nå skal ta den strenge kompisen min på alvor og faktisk legge inn treningsfrie dager.. Klarer nok mer effektiv trening da. Men jeg har virkelig evnen til og bli "hysterisk" sitter med verdens dårligste samvittighet de dagene jeg ikke kommer meg på trening og sånn...mange snakker jo her om "slankestress" kanskje jeg er der. Må prøve og koble ut hjernen litt så løsner det seg..

Og smakfull, takk for utregning av knekkebrødene!! Jeg har det forresten på samme måte som deg, om jeg ryker på de forbudte smellene har jeg kjempe problemer med og stoppe!

Hvordan gikk det med deg Kristinem? Jeg ser at kantina er åpen nå, så da er det vel løsninger i nær fremtid hvertfall!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat