Desillusjonert og deppa!
Nå er jeg frustrert! Har gått skikkelig på tryne i godteskålen noen ganger i det siste. 
Jeg føler at jeg roter litt rundt når det gjelder kostholdsfilosofi. Jeg veksler mellom å være utålmodig etter å se resultater og det å prøve å finne noen jeg kan leve med og holde ut med i lengden.
Jeg har vært mye i ketose det siste halvåret og opplever at ketosegrensen min stadig flyttes nedover og at ketosen mister sin effekt. Nå må jeg godt under 20 g karbohydrat for å komme i ketose. Samtidig går jeg opp i vekt hvis jeg spiser for mye fett. Jeg klarer så vidt å holde vekten og unngå å gå oppover igjen ved å ligge veldig lavt i kh og samtidig telle kalorier. Har hatt en kostplan de siste ukene med ca 1300 kcal pr dag, hvor karbohydratene utgjør 15 g. Samtidig trener jeg veldig mye, 1 1/2 - 2 timer på treningssenter 6 dager i uken.
Jeg er veldig mye sulten og har det ikke særlig bra på dette opplegget. Men jeg nekter å gå opp igjen i vekt. Jeg har kjempet så hardt for å komme meg ned 20 kg og har 8-10 ønskekilo igjen, selv om jeg ser noenlunde normalvektig ut nå (vel og merke med klær på). Men helt normalvektig er jeg ikke, for min BMI er 26,5 og jeg gleder meg ikke til å gå i bikini på sydenferien om noen uker.
Hva skal jeg gjøre?? Hvilken kostholdsfilosofi skal jeg velge, når målet er å unngå sult og samtidig gå ned i vekt? Jeg blir ikke helt klok på kroppen min, for det virker som den gjør alt den kan for å komme opp igjen i vekt.
I dag er jeg megadeppa, kjempesliten, lei, frustrert og skikkelig desillusjonert! Hjeeelp!