Tråd: Et ønske
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-04, 18:42   #18
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Lager ikke problemer... jeg bare prøver å finne ut hvordan det best skal løses... Men sånn eeeegentlig så ser jeg ikke hvorfor der skal være en lindberg og en Atkins, Vi kan egentlig ha alt i samme, men da trenger vi en merking/stempling av hva som er ok på Atkins fase 1+2 ...

Ser ikke helt hvorfor det skilles... jo... ser det like vel... Lindbergere frarådes å spise under en viss grense uten veiledning av fagperson, og dem som har det kan jo klikke seg inn på Atkins oppskriftene for fase 1+2 ... Men samtidig så er jo fase 1+2 oppskriftene nyttige for lindbergerne også, det er jo bare å tilsette ekstra gønnsaker/linser så blir det ok der...

Ok...

Spørsmålet blir da skal vi ha en Atkins fase1+2 og en Lindberg/atkins
eller skal vi ha en; oppskrifter med mindre enn 50g og en oppskrifter med mer enn 50g
Eller bare en oppskriftssamling?

Som admin her legger jeg ned veto mot et for rigid skille mellom atkins / lindberg!