Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-05, 20:45   #11
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 41
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

Nei, siden det er nok sukker i en eller annen form som skal telles når det står 0.2g på og det ikke står noe om sukker alkoholer spesifisert... dessverre !

Hvis man begrenser seg her er de helt greie, men 100 gram er ca. 1 dl saus. Ikke mye.... så her må det måles (og ikke drikkes )

Den er ganske mektig, så det holder med litt. Og nå når jeg ikke lenger har en halv kilo pasta å helle den over er det ikke så fristende å bruke for mye.

Men vi på ketolyse/atkins induksjon må jo virkelig begrense oss. Jeg gidder ikke bruke opp alle mine tillatte karber på saus!

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat