Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-10, 11:05   #1190
JollyJ
Medlem

JollyJ sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Moskva
Alder: 49
JollyJ er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Min mor er en klok dame og som slanket seg om 20 åring 20kilo og har ikke vært overvektig siden (har bare hele tiden vært fokusert på ikke spise for mye), og i helgen da jeg tenkte litt på å spise hvotløksbaguett, så sa hun til meg:

- Du må bare legge vekk slike tanker, og bestemme deg for å ikke tenke på det en gang.
Det tror jeg hun har helt rett, det er veldig lett å bare smake litt på ting når man hele tiden tenker på det. Men det er tøft! Men det er bedre å skeie ut med noe innenfor ED enn sauser og sjokolade. Du klarer det nok!

Du har jammen meg en klok mor... Starter omprogramering straks..Sjokolade er vondt , sjokolade er vondt, sjokolade er vondt

Men helt seriøst så tror jeg det er lurt som moren din sier, man må bare slutte å tenke på det.. Da jeg var 13 bestemte venninden min og jeg at vi skulle slutte å drikke brus, vi bare kuttet det ut. Som det ikke eksisterte mere. Og etter det har jeg faktisk ikke vært noe intresert i det. Så det funker å ikke plage seg med det hvertfall. Skulle bare ønske vi gjorde det samme med godis bare

JollyJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat