Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-05, 20:52   #24
Nooria
Støttemedlem

Nooria sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av matgal

Off!! Er så vanvittig matlei!! Det ble lixom litt sånn at jeg hengte meg opp i noen matvarer, også har jeg spist de litt for mye.. Så nå er det flere ting jeg ikke greier å spise uten å bli kvalm.. Det jeg ikke greier mer er: Kylling!!! Egg!! Løvstek! Taco (uten tortilla elelr skjell), boksetomater.. Jeg har så lite fantasi når det gjelder mat.. Spiste lixom løvstek til lunsj hver dag, også plutselig greide jeg ikke det mer.. Også spiste jeg egg til frokost, i alle mulige former, nå klarer jeg nesten ikke å spise min egen hjemmelagde vaniljeis fordi jeg vet det er to egg i den. Klarer ikke speilegg, hardkoktegg, bløtkokt egg, posjert egg, eggerøre, omelett.. Ikke noe som har med egg å gjøre.. Samme med kylling.. Ikke kylling fileet, ikke grillet kylling, ikke kyllingvinger. Også fikk jeg helt dilla på tacokrydder (uten sukker), putta det på alt.. Og nå hadde jeg taco til middag i dag.. Holdt nesten på å brekke meg!!
Blir så motløs av det.. Moren min presterte å si at kanskje kroppen min ikke tålte lavkarbodiett siden jeg ble kvalm av alt mulig... Også savner jeg pizza.. Savner enkle middager.. Savner å kunne lage poser, gryteretter, pakker...
Hva sitter jeg igjen med av det jeg pleier å spise....?? Pølser... Ja, det er vel stort sett det... Og eat har så lite oppskrifter.. Og de de har er så kompliserte.. For meg som var vant til at halve ukas meny bestod av utemat som pizza, kinamat, kebab, biff o.l. fra shapper rundt huset mitt.. (bor midt i byen) Har ikke lyst til å gi opp, for det går jo så bra med vekta.. Men jeg kan jo ikke akkurat slutte å spise... Eller, jeg KAN jo det da... Men det vakke DET som var målet med denne kostomlegginga..
Trenger litt råd, litt oppbacking, litt gode mattips.. I det hele tatt.. Håper det er noen som kan hjelpe meg litt...??????
Fortvila....

Før jeg leser videre nedover må jeg bare få si at jeg kunne skrevet akkurat dette selv! Alt som står her stemmer med min situasjon akkurat nå.

Nooria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat