Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-10, 10:48   #147
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: 5 kg i mars - Bli med du og, da vel

Opprinnelig lagt inn av Superkatti, her.

hm.. men ut fra boka så høres det ut som at det skal vise skikkelig utslag, hvis ikke så står det ramset opp en del ting du kan gjøre. har ikke boka her så husker ikke helt hva som står.

På side 64 skriver Torkil bla: Hvis du drikker mye vann slik du blir anbefalt, er utslaget ofte rosa. Den som drikker lite vil ha mørkt utslag på stixen fordi urinen blir konsentrert. Når det er utslag på ketolysestixen , er du i ketose og kan være fornøyd.
Den delen du henviser til er kanskje den delen hvor han skriver om hvilke grep du kan gjøre om vekttapet stagnerer? Der nevner han også stixen og at om den er rosa kan du forsøke å kutte ned på karbene osv

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat