Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-10, 10:48   #5
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Sliten og trett?

Opprinnelig lagt inn av Mona_K, her.

Er i ketose nå, har vært det i nesten 2 uker nå, men er definetivt ikke noen durasel kanin med masse energi. . er jo nesten så jeg ikke orker å reise meg opp av sofaen jo ..
Vondt i hodet, ofte kvalm, hissig og trettere en jeg noengang har vært før.. Jeg brenner masse vekt men føler meg rett å slett syk. Er dette normalt til å begynne med ? Hvor lenge skal dette vare? Er seff verre de dagene jeg ikke klarer å presse ned nok væske men selv om jeg drikker opp mot 2 liter væske er jeg fortsatt sykelig sliten.. HJELP..

Det kan ta opp til 4 uker før kroppen virkelig klarer å nyttegjøre seg ketoner osm brennstoff. I denne perioden er det vanlig å føle seg som du gjør.
Om du spiser nok fett(150- 200g), får i deg nok væske(2-3liter) og grønnsaker og tar ketolyse-tablettene (eller tilsvarende), så hjelper det fram til kroppen er i gang!