Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-10, 12:30   #64
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Vil til fotograf, men tør jeg?

Ok, så det er derfor du ikke ser det alle andre ser da Mente ikke å fornærme deg på noe vis, 100 % positivt ment! Ble bare så overasket over at du var SÅ perfekt.Vet hva du snakker om forresten, fikk høre det samme som deg fra7-ca 14 års alderen. HVER dag og JA det er J..... rett og slett. I voksen alder har jeg egentlig helt grei selvtillit bare vekten viser ok tall, DET gjør den ikke for tiden. Så heldigvis er jeg ikke på sjekkern, har mann og barn heldigvis. Så slipper å sjekke opp noen mens jeg er overvektig.
Dette sporet litt av- du var helt nydelig på bildene hvertfall- vær stolt av deg selv, vedder alt jeg har på at det ER helt sikkert mannen din.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat