Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-10, 15:42   #10
Mona_K
Medlem

Mona_K sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Sliten og trett?

Det er det som er så fortvilende.. de har ikke tlf.. så har jeg sittet lenge å letet etter email.adr men fant ikke..kremt før gubben min fant det nå .. Ja er litt utålmodig, hehe. Ikke meningen å plage dere men dere kommer alltid med gode svar som gjør at jeg føler meg mer og mer klar for å klare dette selv. For helt ærlig orker jeg ikke mer av spis deg slank menyen, den gjør meg kvalm (de har til og med søtsoffer i enkelte av middagene sine) og jeg våkner alltid opp med oversøt tunge uansett hvor mye jeg skrubber tunga og tennene mine før jeg legger meg. Jeg er et skikkelig søttroll men dette er for mye for meg. Fikk denne dietten anbefalt av legen min. Jeg var på kurset deres men sitter egentlig igjen med mer spørsmål enn svar.. Da jeg spurte de på kurset om noe, virket det jo nesten som om de ble irriterte og syntes jeg var dum. Ikke sikkert de var det men det var den følelsen jeg satt igjen med. Mye av maten deres er god, for all del, men tror ikke den er rett for meg for jeg gruer meg til hvert måltid, og da sitter jeg på en måte her imellom barken og veden.. for jeg vil jo bli tynn.. jeg går masse ned.. ja jeg blir syk men har hele tiden tenkt at det er normalt til å begynne med (derfor jeg spurte dere). Har jo lest at ketose gir mer energi, ikke mindre.. Vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre for jeg vil ihvertfall ikke begynne å legge på meg igjen..

Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat