Sv: Sliten og trett?
Hei Mona K
Det finnes jo ikke noe fasitsvar på hvor fort vi går inn i Ketose eller hvor fort energien skal komme. Selv brukte jeg 6 dager før jeg kom inn i Ketose, var sinnsykt sliten de første 2 - 3 ukene. Etter 4 uker var det som om det lettet en tåke for meg, da kom virkelig den berømmlige energien. Datt ut av ketose for litt siden, hadde da vært i ketose i ca 3 måneder, og igjen tok det meg faktisk ca 4 uker før energien kom tilbake (var kun ute av ketose noen få dager).
Dette er bare for å illustrer at vi faktisk er veldig forskjellige. Jeg mener ikke at du får i deg nok energi av den grunn, og at du bør ha det slik du har det.
Har selv prøvd maten fra Spis deg slank for en stund siden. Jeg syntes mye av maten smakte likt til slutt og ble utrolig lei. Maten er også veldig dyr synes jeg. Hvis du ser på forumet her så er det så utrolig mange gode oppskrifter. På hjemmesiden til http://lenabeatrice.net/ så finner du også mange gode tips til enkle retter dersom du ikke er glad i å lage mat.
Mitt forslag er at du setter deg inn i f.eks Ketolyseboka til Torkil og lager maten selv. Konseptet er jo egentlig ganske enkelt og ikke noe hokus pokus. Bare om å gjøre og investere litt tid i å sette seg skikkelig inn i det, så går det meste av seg selv etterhvert.
Lykke til videre, håper du får det bedre snart.

Blitt ketolikk
|