Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-10, 08:23   #31
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Barn og søtningsstoff

Jeg vil bare si en ting til dere som nekter ungene sukkerholdige ting og godis og sånt!

Jeg fikk ikke noe sånt da jeg var liten. Det adopterte enebarnet skulle ikke få sånn tull etc etc.
Det endte med at så fort jeg kunne bestemme selv(4-5 års alder) så overspiste jeg hver gang jeg var i nærheten av noe sånt. Fra jeg fikk min første krone gikk alt jeg hadde av penger til godteri, kjeks og kaker!
I bursdager spiste jeg til jeg ble kvalm, julen var paradis....
Da venninnnene mine kjøpte klær og etterhvert sminke og alkohol, kjøpte jeg godteri, kjeks, kaker og annen mat jeg ikke fikk hjemme!

Jeg skal ikke fortelle dere hvordan dere skal oppdra barna deres, har nok med mine egne, men vær så snill og tenk dere litt om, da, så dere ikke skaper sukkermonstre som meg!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat