Sv: Noen som starter i disse dager?
Hei Gulrotklara!
Syns også maten din ser bra ut, og støtter Anette i og spise mest mulig ren mat.
Jeg har prøvd nanna vaflene som lapper, har ikke vaffelhjern, og enig! Gode! Tror jeg må kjøpe meg et hjern, for de blir nok bedre når de får den knasende overflaten fra vaffelhjern.
Jeg laget lavkarbo briks som jeg fant oppskrift på her, de ble gode, som en litt mykere variant av knekkebrødene. Tenker jeg skal ta med meg noen av de sammen med knekkis på ferie, så tar jeg også med en mager tubeost. Greit og ha hvertfall frokosten sikra, så får jeg redde meg så godt jeg kan på restaurant maten resten av dagen.
Herregud jeg kan ikke tro at jeg drar på søndag allerede!! Jeg har jo IKKE godt ned så mye som jeg hadde håpet, det virker som jeg har grodd fast på denne vekten. Men jeg prøvde noen sommerklær jeg ikke har kasta fordi de en eller annen gang sikkert vil passe...hehe..som med så mange klær. Og de passet! Så da skjer det hvertfall noe likevel. Så er det jo bare og kjøre på igjen når jeg kommer hjem. Er jo lenge igjen til sommeren. Men etter påske er det vel på sin plass med streng fase 1 igjen. 
|