Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-10, 12:02   #71
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av pheona, her.

ååååååååhhh... den bloggen med nøttekakefisk-oppskrifta var jo bare helt vidunderlig! Der var det masse god mat tror jeg! *funnet seg en ny side med inspirasjon"

http://lchf-bloggen.blogspot.com/ linker jeg tilfelle noen lurer!

Den der er helt genial! Nøttekakefisk må du forresten bare prøve, det var så nydelig at jeg satt og akket og nammet og sukket meg igjennom hele måltidet nesten.. Dog er det ikke så lurt om man er nøtteallergisk...

Leker for femåringer? Tja, Sisten (ellerhvanådetheterialleandrelandsdeler, her i Trondheim heter det "sura" ) er jo ofte populært? Sette halen på grisen? Fiske snopposer fra "fiskedam" bak et forheng? Skattejakt?

Innser nå at det meste her innebærer snop, men det gjør det vel alltid i bursdagsselskaper? Gjemsel? Hviskeleken! Bokstavlek?

Nå skal jeg legge til at jeg ikke har barn, men er straks utdannet pedagog... Så det blir kanskje litt pedagogisk korrekthet som ligger til grunn.. *fnise*

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat