Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-10, 13:00   #327
Cinderella
Medlem

Cinderella sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Alder: 46
Cinderella har en fantastisk aura rundt segCinderella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen som starter i disse dager?

Opprinnelig lagt inn av gulrotklara, her.

Jeg startet opp for 2 dager siden, og det går supert. Gleder meg til veiedag på mandag.
Er usikker på om dagen min er "bra nok". Hva syns dere? Er det for mye mat?

Frokost: Eggerøre av 2 egg, 1/3 beger cottage cheese + 1 tomat
Lunsj: Salat, 1 kyllingbryst, fetaost, linser, oliven, agurk, stanselleri
Mellom: Nøtterasjonen+ 1/3 beger cottage cheese+ 3 skiver kokt skinke+ litt linser
Middag: Pannekake av egg, spenda og cottage cheese / Kjøttsaus og squash tagliatelle
Kvelds: 1/2 avokado og 1 egg

Drikker: Vann, 2 store kopper grønn te, 1- 2 kopper kaffe, kanskje litt cola zero.

Ellers så har jeg trenet før frokost begge dager jogging og spinning. Skal egentlig trene på kvelden også (styrke+kondis) men har skjært seg disse dagene pga møter.

Har mål om 5 kg innen utgangen av mars. Det skal nok kanskje bli tøft, men man satser vel friskt, ikke sant?

Hei, da startet vi likt og har ca samme mål... prøver meg også på 5 kilo i løpet av mars. Det skal vel godt gjøre men det er jo bare å holde ut.
Spiser veldig likt som deg også

Men i morgen skal jeg ha jentekveld hjemme (lite klønete midt i de to første ukene men) Lurer på hva jeg skal lage. Spesielt dessert sliter jeg med, men får vel bare lage noe og la være å spise selv ha ha

Noen gode forslag til meny ?

Cinderella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat