Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-10, 14:55   #6
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Margarin og lettmelk i barnehagen

Ungene våre har spist kjempemye om de spise 2 skiver i et måltid.. Men jeg smører på med smør og pålegg da.. Men de spiser fryktelig lite begge de to eldste og jeg prøver å få de til å spise kjøttet og noe godt fett på og grønnsaker også får karbene bli bonus..

Men jeg må innrømme at jeg i blandt serverer honni corn og cheerios, fordi de to eldste vil ha selv om det er ting vi kjøper til Dokka( hun må begynne et sted og kjøtt og grønnsaker takler hun ikke å svelge, tygge kan hun netsen ikke..fryktelig kjipt å spise lchf selv og gi ungen slikt..).

Men dte er ufattelig at foreldre kan sitte og se på ungene spise den ene skiva etter den andre og ikke se at de trenger mere protein og fett..

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat