Tråd: Trondheim!!!
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-04, 21:49   #1
magdalena
Seniormedlem

magdalena sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Trondheim!!!

Skal flytte til Trondheim i august,men helt ærlig?Har mest lyst til å droppe ideen om å studere der..Vet ikke hvor noe ligger,masse bydeler,hvor ligger skolene?Jeg skal gå sykepleier og sambo økonomi.Jeg skal ned i midten av juli og titte litt om,men hvor skal jeg begynne?Vi finner ikke bolig og heller ikke barnehageplass.Hvis noen her har litt kjennskap til byen tar jeg i mot tips med stor TAKK
Dum plass å spørre om hjelp,men nå har jeg lest Finn.no HVER dag,svart på annonser,med bare negativ respons..Alt leies ut like fort som annonsen settes inn.Kanskje en ide å kjøpe seg bolig,så får vi noe igjen for pengene når vi er ferdige?

magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat