Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-10, 18:22   #79
Kula
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Vil til fotograf, men tør jeg?

Opprinnelig lagt inn av marithja, her.

Hei igjen!

Da er bildene klare....Så da hopper jeg i det her så dere får se, legger ut bare råkopiene med vannmerke... Men dere ser nå allikevel da, det ble tatt noen mer påkledd og noen mindre som dere sikkert ser....Hvilken type stil synes dere er finest? Skal velge imellom 400 bilder og det er ikke lett.... Men har en veldig glad mann i hus da- han lurte på om det gikk an å lage tapet av alle bildene og tapetsere soverommet med Føler meg vel ikke HELT lysten på det akkurat - er ikke akkurat supermodellmateriale denne kjeriinga her som dere vel ser

Jøss, dine betenkligheter med å gå til en fotograf er fullstendig ubegrunnet! Flott resultat. Og for én gangs skyld snakker jeg om noe jeg har god greie på; damer!

-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat