Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-10, 19:17   #11
Karissima
Seniormedlem

Karissima sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Hvordan går det med dere som begynte i januar?

Opprinnelig lagt inn av Knoll og Tott, her.

Hallo alle sammen! Flott å se så mange som enda holder koken. Jeg startet også først i januar og har ikke hatt noen sprekker sålangt! Har hatt 3 uker inni her med stillstand på vekta, og min totale vektnedgang har vært på 7 kg. 7 kg på tross av daglig, passe hard trening. Fortvil ikke - jeg har 17 - 19 kg igjen på turen og det akter jeg å nå. Er det noen av dere som har meldt dere på veietråden, rockeringtråen og etc? I såfall kan jo det være en flott måte å bli motivert til å komme seg opp av sofaen. Mine treningsformer er 45 min zumba, spankulere eller jogge og rockering - når den blir innkjøpt til helga!

Hei. Jeg er med i rocketråden så kom og bli med du også når du har fått ringen i hus Trener også med zumba og det er jo virkelig lystbetont trening

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat