Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-05, 10:25   #7
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sitat:

tror dere jeg finner unnskyldninger for å utsette saker og ting her???

Jeg har en misstanke...

Det finnes veldig mange gode alternativer til alle disse begivenhetene. Det finnes ostekaker med fruktose og nøttebunn og mange andre varianter som er mer blodsukkervennlige. Det finnes mat som er bra. 17 mai, er det jo masse eggerøre , spekekjøtt og rømmegrøt.

Men så er det jo lettere når en først er kommet inn i tankegangen og har gjort det en sund, - da blir det mer naturlig, både å finne andre løsninger, og å vite hvordan en selv skal forholde seg ved sosiale spisesammenkomster.. Så jeg forstår godt at du ønsker å utsette det og at det ser vanskelig ut for deg akkurat nå.

Men samtidig tenker jeg også at vi har veldig mye motstand i oss mot å gjennomføre forandringer, så hvilken som helst dag er like god som en annen,- bare å hoppe i det!

Saken er vel den at vi må være motiverte. Når motivasjonen er sterk nok, er vi klar til å gå i gang.

Vet ikke om dette var til så veldig god hjelp, men det var nå tankene mine,- så får du ta tak i den biten som passer deg best

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat