Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-10, 21:20   #50
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Proteinbutikken har mange gode Atkinsbarer

Ånei - æsj! Dette er skikkelig fælt! Nå har jeg spist kokosmel i vafler, muffins og noe annet stuff de siste par ukene, og jeg har gått opp i vekt - fått tilbake PMS plager og vært i skikkelig dårlig humør i de siste tre dagene. Nå går jeg på karbo-avvenning med cocosa og bacon for å komme ut av sukkertåka igjen, og jeg er ganske sikker på at det er kokosmelet som har skylda. Jeg slurver nesten aldri, og den formen jeg har nå har jeg ikke hatt siden før jeg startet med LCHF i 2007.

Jeg som hadde gledet meg til kokosmel og gode bakevarer, og nå har jeg 1,5 kilo mel som er helt ubrukelig for meg. Æsj. *sparker*

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat