Tråd: Fyttirakker'n
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-10, 01:10   #3
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Fyttirakker`n

Det tar som regel 3-4 uker før fettforbrenningen kommer skikkelig i gang. Hold ut! Jeg har aldri vært i spesielt god form akkurat. Jeg hadde pause i jula (for å ta noen tester hos legen), og begynte på igjen i begynnelsen av januar. Da ble jeg små-andpusten av å gå opp to etasjer. Altså, ikke hive etter pusten, men hadde jeg snakket i telefon samtidig, så hadde de merket det godt. Plutselig en dag kunne jeg gå opp denne trappa uten å være andpusten. Jeg gikk ned til kjelleren og løp opp fire etasjer. Og var ikke andpusten! For meg tok det to måneder før fettforbrenningen kom skikkelig i gang... Men jeg var ikke så veldig sliten i mellomtiden som deg.

Og som Viclin sier, det hjelper å øke fett og proteiner. Vanskelig å si hvor mange gram, det varierer fra person til person hvor mye man spiser. Man skal jo spise seg behagelig mett og spise når man er sulten. Noen spiser 1000 kalorier, andre spiser 4000.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat