Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-10, 08:45   #332
anette76
Medlem

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 49
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Jentekvelden blir garantert vellykket selv med mindre sukker Cinderella
Kanskje de til og med setter pris på mindre sukker
De jeg har servert sukkerfrie alternativ synes vel gjerne at "våre" alternativer er vel så gode..

Vaniljesausen har jeg ikke prøvd men det skal jeg garantert gjøre en dag

Jeg må si jeg synes det å spise lavkarbo går overraskende greit. I går fant jeg pølser på Rimi med 1g karb pr 100gr , og det må jo sies å være bra da Det gjennstår selvfølgelig å se om de er gode da.. he he

Lykke til med pakkingen Victory Har så smått begynt jeg også , skal jo tross alt pakke for 3 jeg da..Mannen klarer det forhåpentligvis selv Bikini ja.. Huff og huff. Jeg har kjøpt meg 2 nye jeg da..men på en så stor kropp som min blir de uansett ikke fine , men iallefall bedre enn for snart 10 kg siden. Jeg ønsker meg mindre pupper jeg også. Har en E-F cup nå og de blir dessverre ikke mindre ved slanking. Så når jeg er ferdig slanket håper jeg å ta en brystreduksjon.

I dag er det så flott vær at jeg er mest fristet til å ta ut sykkelen en tur.. hmmm det hadde vært deilig , men jeg er redd det er litt glatt innimellom så mulig jeg tar en spinningtime i stedenfor. Var jo på x-fit i går og der fikk musklene gjennomgå så det får bli noe lett i dag
Veiedag i morgen og da er det godt å få svette ut litt i dag..

Ha en fin torsdag.

Sist redigert av anette76 : 11-03-10 kl 08:55. Årsak: litt tillegg
anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat