Jeg får rett og slett ikke i meg nok protein ...
Jeg er mett hele tiden og er i en periode hvor jeg kanskje spiser 3 og noen ganger bare 2 ganger om dagen, det er ikke plass i magen.. Før har ikke dette vært noe problem, jeg har fått i meg mine rundt 100g protein.. Men jeg klarer det ikke nå.. Jeg åt frokost i dag fordi jeg følte at jeg burde spise, men gentlig var jeg mett.. Nå er klokka to og enda er jeg stappmett
Jeg har spist ketogent nå siden slutten av mars 2009, men først nå har jeg begynt å bli fortere mett, nesten småskummelt.. Og jeg spiser ikke så mye fett at fettet tar overhånd(altså så mye at jeg blir for mett av det..), jeg slutta til og med med cocosa i kaffen fordi jge ble ikke uslten og det var ekkelt å spise når jeg faktisk følte meg mett.. Nå kan det gå 5 timer og det kjennes ut som det er 30minutter siden jeg spiste en dugelig porsjon mat..
Jeg ser en del opplever dette helt i starten, men det har tatt et år for meg, hele tiden har jeg spist 4 ganger om dagen og spist masse protein og fett.
Nå begynner jeg å lure på om jeg bør bekymre meg.. Jeg får i meg kanskje 60g protein om dagen nå..Og jeg er tross alt over 100kg, men for tiden veldig lite aktiv, vil kalle meg passiv nå..
|